Post
Několik otázek a odpovědí … a co zajímá Vás?
ZÁKAZNÍK: Pokud moje zařízení nebude opraveno, budu něco platit?
FRESH SERVIS: Ne, za prohlídku stroje se neplatí. Pouze jen za dopravu stroje na opravu a zpět. O způsobu dodání stroje na dopravu a zpět se vždy domluvíme. Bude použit aktuální ceník české pošty či ppl bez příplatků.
ZÁKAZNÍK: Proč se u některých oprav prodlužuje doba na opravu?
FRESH SERVIS: Běžně se provádí servis s pomocí servisních sad výrobce., kde jsou obsaženy všechny ND pro běžnou GO stroje. V případě výměny nebo opravy dílu, který není běžně skladem, protože je u něj malý předpoklad poškození je potřeba tento díl samostatně zajistit, proto se doba opravy prodlužuje o čas potřebný k dodávce náhradního dílu.
ZÁKAZNÍK: Je na opravené stroje záruka?
FRESH SERVIS: Ano, na námi provedenou opravu je vždy poskytována záruka.